Jangan Menyerah

I've missed more than 9000 shots in my career. I've lost almost 300 games.
26 times i've been trusted to take the game winning shot and missed.
I've failed over and over and over again in my life. And that is why i succeed.
[Michael Jordan]

Nothing in the world can take the place of persistence.

Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Don't give up!

Aku gagal lebih dari 9000 tembakan dalam karir saya.
Aku kalah hampir 300 pertandingan.
26 kali saya telah dipercaya untuk memberikan goal dan saya gagal.
Saya gagal berulang-ulang dalam hidup saya.
Dan itulah sebabnya saya berhasil. "
[Michael Jordan]

Tidak ada di dunia bisa menggantikan KEGIGIHAN

Orang-orang sukses terus bergerak. Mereka membuat kesalahan, tetapi mereka tidak berhenti. JANGAN MENYERAH!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar